ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Με τον Μπέντζαμιν Κρεμ. Eπιλεγμένες και μεταφρασμένες από το τεύχος Νοεμβρίου του 2014 του περιοδικού Share International


Ε. (1) Εξακολουθεί να δίνει ο Μαϊτρέγια τηλεοπτικές συνεντεύξεις στην Κίνα; (2) Πόσες έδωσε συνολικά έως τώρα στη χώρα αυτή;
A. (1) Όχι. [Από τις 8 Οκτωβρίου] σταμάτησε, προσωρινά, να δίνει συνεντεύξεις στην Κίνα. Στις 8 Οκτωβρίου πληροφορήθηκα ότι Αυτός θα μετέβαινε στη Μέση Ανατολή (στις 10 Οκτωβρίου) για να βοηθήσει την εκεί κατάσταση. Ο σκοπός Του είναι να συμφιλιώσει τις διάφορες αντιμαχόμενες ομάδες. (2) Ο Μαϊτρέγια έχει πλέον δώσει 11 συνεντεύξεις στην Κίνα, 3 επιπλέον απΆ αυτές που αναφέρθηκαν  στο τεύχος του προηγούμενου μήνα του περιοδικού Share International.

Ε. Έχετε την ευγενή καλοσύνη να μας πείτε πόσες συνολικά συνεντεύξεις έχει δώσει ο Μαϊτρέγια σε κάθε χώρα έως τώρα;
Α. Η.Π.Α.: 29 συνεντεύξεις (Ιανουάριος 2010 - Ιανουάριος 2011). Μεξικό: 14 συνεντεύξεις (Ιανουάριος - Σεπτέμβριος 2011). Βραζιλία: 41 (Σεπτέμβριος 2011 - Ιανουάριος 2013). Ρωσία: 51 (Ιανουάριος 2013 - Μάιος 2014). Κίνα: 11 (Μάιος - Σεπτέμβριος 2014). Σύνολο 146 συνεντεύξεις μέχρι στιγμής.

Ε. Στο Χόνγκ Κόνγκ πρόσφατα έγιναν πολλές διαδηλώσεις υπέρ των δημοκρατικών δικαιωμάτων. Υπήρχε κάποια σύνδεση μεταξύ αυτών και των τηλεοπτικών συνεντεύξεων του Μαϊτρέγια στην Κίνα;
Α. Ναι, υπήρχε. Οι άνθρωποι αφυπνίζονται και αρχίζουν να αναλαμβάνουν δράση για δικό τους λογαριασμό.

Ε. Μήπως ο Μαϊτρέγια ομιλεί με περισσότερη "δυναμική" ή με μεγαλύτερη "αίσθηση του επείγοντος" απΆ ότι έκανε στο παρελθόν, για παράδειγμα το 2010 και 2011;
Α. Ναι.

Ε. (1) Μήπως οι ιδέες του Μαϊτρέγια έχουν τώρα μεγαλύτερο αντίκτυπο απΆ όταν πρωτο-άρχισε να δίνει συνεντεύξεις; (2) ¶ραγε οι άνθρωποι που ακούν τον Μαϊτρέγια είναι τώρα περισσότερο ανοιχτοί και συνειδητοποιημένοι απΆ ότι προηγουμένως; (3) Θεωρούνται τώρα οι ιδέες Του περισσότερο ρεαλιστικές; Μήπως ο κόσμος διακρίνει πιο εύκολα ότι θα μπορούσαν να εφαρμοστούν;
A (1) Ναι. (2) Ναι. (3) Ναι.

Ε. Στις 27 Σεπτεμβρίου του 2014 έγινε μια ξαφνική ηφαιστειακή έκρηξη στο Όρος Οντάκε της Ιαπωνίας, στην οποία σκοτώθηκαν ή τραυματίσθηκαν πάνω από 50 άνθρωποι. Η έκρηξη ήταν ιδιαίτερα ξαφνική και απρόσμενη. Καταλήγει κάποιος να σκεφτεί ότι υπήρξε κάποιος άγνωστος  λόγος  ή αιτία που την δημιούργησε. Θα μπορούσατε παρακαλώ να σχολιάσετε επΆ αυτού;
A. Αυτή η έκρηξη δημιουργήθηκε εσπευσμένα από τον Μαϊτρέγια και τους Δασκάλους ώστε να αποφευχθεί μια πολύ μεγαλύτερη τραγωδία η οποία θα είχε σπείρει τον όλεθρο σε κάποια από τις μεγάλες πόλεις της περιοχής, προκαλώντας χιλιάδες θανάτους και τεράστιες επίγειες και υπόγειες καταστροφές. Θυμίζει την αντίστοιχη παλιότερη (1980) περίπτωση που εξερράγη το ηφαίστειο της  Αγ. Ελένης στην Πολιτεία Ουάσιγκτον των ΗΠΑ, για να αποτραπεί μια ακόμα μεγαλύτερη τραγωδία που θα περιελάμβανε μεγάλο μέρος της Πολιτείας της Ουάσινγκτον και του Όρεγκον των ΗΠΑ.

Ε. Στις 21 Σεπτεμβρίου του 2014, σε περισσότερες από 160 χώρες έλαβαν χώρα διαδηλώσεις και πορείες με θέμα την κλιματική αλλαγή. Στην Πόλη της Νέας Υόρκης διαδήλωσαν  περίπου 400.000 άτομα. Ονομάσθηκε η μεγαλύτερη στα χρονικά ανθρώπινη κινητοποίηση εναντίον της κλιματικής αλλαγής. (1) Πόσο σημαντική νομίζετε ότι ήταν η συγκεκριμένη παγκόσμια εκδήλωση της δύναμης των λαών για τη δραστηριοποίηση του κόσμου στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής; (2) Μήπως η μαζική διαμαρτυρία τη συγκεκριμένη ημέρα ήταν αντανάκλαση της ανταπόκρισης του κόσμου στις ενέργειες και στην παρουσία του Μαϊτρέγια και εάν ναι, άραγε θα φέρει πιο κοντά την Ημέρα της Αναγγελίας;
Α. (1) Πολύ σημαντική. (2) Ναι & ναι.


Ε. (1) Στο βιβλίο της Αλίκης Μπέιλη Eσωτερική Θεραπευτική αναφέρεται ότι η μάστιγα της γρίπης έχει τις ρίζες της στον φόβο και την ανησυχία. Ποια είναι η βασική  αιτία του ιού Έμπολα (2) ¶ραγε θα ανακαλυφθεί μια θεραπεία που θα σταματήσει σύντομα αυτή την επικίνδυνη ασθένεια; Μήπως θα αναπτυχθεί ένα εμβόλιο που θα την αναχαιτίσει στο εγγύς μέλλον;
Α. (1) Ο ιός αφυπνίστηκε από την καταστροφική και ανταγωνιστική πλεονεξία του ανθρώπου. (2)  Εν καιρώ, ναι.

Ε. Εξακολουθείτε να νομίζετε ότι θα υπάρξει μια παγκόσμια οικονομική καταστροφή του παρόντος απόλυτα εκφυλισμένου οικονομικού κατεστημένου πριν την Ημέρα της Αναγγελίας;
Α. Να, έτσι πιστεύω -είναι μια αναπόφευκτη κατάρρευση του τωρινού εντελώς διεφθαρμένου οικονομικού συστήματος.

Ε. ¶ραγε η σωματική και συναισθηματική υπερ-ευαισθησία δηλώνει ότι ένα άτομο είναι ιδιαίτερα εξελιγμένο;
A. Όχι απαραίτητα - θα μπορούσε να δείχνει το αντίθετο.

Ε. Εφ' όσον η ακριβής χρονική στιγμή της Ημέρας της Αναγγελίας εξαρτάται, ανάμεσα στΆ άλλα, από το μέγεθος αλλά και την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μας (βλέπε τη σύντομη συνέντευξη του Μπέντζαμιν Κρεμ στην έντυπη έκδοση του Ιαν/Φεβ. 2014 του περιοδικού Share International του), μήπως θα μπορούσε να λεχθεί το ίδιο και για την ταχύτητα μεταμόρφωσης του κόσμου μετά την Ημέρα της Αναγγελίας;
Α. Ναι. Η μεταμόρφωση του κόσμου δεν μπορεί να συμβεί από μόνη της - όπως έχει πει ο Μαϊτρέγια, «Ο άνθρωπος πρέπει να δράσει για να εφαρμόσει τη θέληση του».

Ε. ¶ραγε, η ενοποιημένη εστίαση των κατά τόπους ομάδων των όσων συνεργάζονται μαζί σας αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τη μελλοντική ομαδική συν-εργασία με την Ιεραρχία;
A. Προφανώς, ναι.

Ε. ¶ραγε οι ομάδες που συνεργάζονται μΆ εσάς για την ενημέρωση του κοινού σχετικά με την Ανάδυση του Μαϊτρέγια και των Δασκάλων θα συνεχίσουν μετά την Ημέρα της Αναγγελίας  να είναι χρήσιμες στους Δασκάλους και να εργάζονται για Αυτούς;
A. Ναι. Εάν θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμες, αναμένεται να εξακολουθήσουν να είναι χρήσιμες.

Ε. Έχω την εντύπωση ότι ορισμένοι από τους συνεργάτες στην ομάδα νομίζουν ότι πρέπει νΆ αναπτύξουμε μια αίσθηση ενότητας και ότι θα πρέπει να αισθανόμαστε «άνετα και γλυκά». Οι άνθρωποι φαίνεται να πιστεύουν ότι θα έπρεπε να δαπανήσουν περισσότερα  χρόνο μαζί ώστε «να γνωριστούν καλύτερα». Θα ήθελα τα σχόλιά σας επΆ αυτού, παρακαλώ. Είναι κάτι που απαιτείται, πραγματικά;
Α. Η Ενότητα δεν έχει καμία σχέση με συναισθηματισμούς. Είτε υπάρχει είτε όχι.

Ε. Έχω κάποιες απορίες ως προς τις διαφορές μεταξύ ενός μαθητή κάποιου Δασκάλου, ενός εκπροσώπου Του και ενός “οικείου πνεύματος” (familiar) που έχει δημιουργηθεί από Αυτόν. (1) Ο μαθητής βρίσκεται κοντύτερα στον Δάσκαλο απΆ ότι ο εκπρόσωπος; (2) Εάν το οικείο πνεύμα είναι μια σκεπτομορφή που δημιουργήθηκε από κάποιον Δάσκαλο, μπορεί ο μαθητής ή ο εκπρόσωπός Του να είναι επίσης κάποιο πνεύμα ή μήπως και οι τρεις αυτοί είναι σΆ όλες τις περιπτώσεις ένα "πραγματικό" πρόσωπο;
Α. (1) Ναι. (2) Μόνο το “οικείο πνεύμα” δημιουργείται από τον Δάσκαλο.


Διαβάστε το μήνυμα του Μαϊτρέγια από το ίδιο τεύχος | ¶λλες ερωταπαντήσεις με τον Μπέντζαμιν Κρεμ

* * *