ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Με τον Μπέντζαμιν Κρεμ. Eπιλεγμένες και μεταφρασμένες από το τεύχος Μαΐου του 2016 του περιοδικού Share International


Ε: Στο άρθρο Του «Βοηθώντας τον σκοπό της ειρήνης» (Share International Ιουλίου - Αυγούστου του 2003) ο Δάσκαλος σας έγραψε: «Επομένως, μπορείτε να κατανοήσετε πόσο πολύ αναγκαία είναι η ειρήνευση στη Μέση  Ανατολή. Πόσο απαραίτητο είναι για τους Παλαιστίνιους να έχουν μια δίκαιη και βιώσιμη πατρίδα. Πρόκειται για το σπουδαιότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ανθρωπότητα. Αν αποτύχει να επιλυθεί θα αποβεί καταστροφικό για τον Πλανήτη.»
Σήμερα μαίνονται πολλοί πόλεμοι στην Μέση Ανατολή και στον Αραβικό κόσμο αλλά πολύ λίγη προσοχή δίνεται στη θλιβερή κατάσταση των Παλαιστινίων. Ο περισσότερος κόσμος νομίζει ότι το σημαντικότερο πρόβλημα στη Μέση Ανατολή είναι οι διενέξεις μεταξύ Σουνιτών και Σιϊτών. Άραγε, εξακολουθεί η Ιεραρχία να θεωρεί την επίλυση του Παλαιστινιακού προβλήματος σαν  «το σπουδαιότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ανθρωπότητα.»;
A: Ναι.


Ε: Πώς μπορεί ένα άτομο να βοηθήσει στην προσφυγική κρίση; Τί μπορούμε να κάνουμε; Αισθανόμαστε ανίσχυροι και απογοητευμένοι μαζί. Είναι πολύ θλιβερό να γινόμαστε μάρτυρες των μυριάδων βασάνων των προσφύγων.
Α: Χρησιμοποιήστε το μυαλό και την κοινή λογική σας- εάν σας συγκινούν τα δεινά τους, θα βρείτε μια κατάλληλη δράση και θα κάνετε ότι είναι δυνατόν για να τους βοηθήσετε, με όποιο τρόπο μπορείτε. Επίσης, θα σας προξενούσε έκπληξη εάν γνωρίζατε πόσο μεγάλη βοήθεια δίνει ο Μαϊτρέγια στην όλη κατάσταση.

Ε: Μήπως οι πρόσφατες εκρήξεις βομβών στις Βρυξέλλες του Βελγίου,  ανοίξανε, επίσης, τις καρδιές των ανθρώπων και επιτάχυναν τη διαδικασία Ανάδυσης του Μαϊτρέγια; (όπως έγινε με τις επιθέσεις στο Παρίσι τον Νοέμβριο του 2015)
Α: Ναι, σε κάποιο βαθμό.


Ε: Κατά τη διάρκεια της τρομοκρατική επίθεσης στο αεροδρόμιο Ζάβεντεμ των Βρυξελλών ανακαλύφθηκε μια τρίτη βόμβα η οποία δεν εξερράγη. Μήπως οι Δάσκαλοι επενέβησαν ώστε να αποτρέψουν την έκρηξη της με σκοπό να περιοριστεί η ζημιά - δεδομένου ότι ήταν η ισχυρότερη βόμβα;
A: Οι Δάσκαλοι δεν εμπόδισαν την έκρηξη της βόμβας - σταθήκαμε, απλά, πολύ τυχεροί.

Ε: Άραγε ο φύλακας άγγελός μας εξελίσσεται, στην δική του γραμμή εξέλιξης, όπως εξελισσόμαστε και εμείς;     
Α: Ναι.

Ε: Άραγε ο φύλακας άγγελος μας είναι παρών ή "κοντά" μας κατά τη στιγμή της σύλληψης;  Ή, μήπως, αρχίζει την επαφή του με το έμβρυο καθώς το μωρό φτάνει σε έναν ορισμένο βαθμό ανάπτυξης;
Α: Είναι παρών από τη γέννηση και μετά.

Ε: (1) Αναρωτιέμαι αν, για να λειτουργήσει ορθά ο Νόμος του Κάρμα (ο Νόμος της Ανταπόδοσης), ο φύλακας άγγελος πρέπει να υπόκειται εξ ίσου στον ίδιο νόμο που υπόκειται και το άτομο;
(2) Με άλλα λόγια,  είναι αλήθεια ότι δεν μπορούμε να έχουμε πάντα την προστασία του φύλακα αγγέλου μας επειδή κάποιες φορές πρέπει να ξεπληρώσουμε το κάρμα μας, σε στιγμές που μπορεί να μας φαίνονται σαν δυστύχημα;
Α: (1) Ναι. (2) Ναι.

Ε: Ο φύλακας άγγελος μας παραμένει ο ίδιος σε όλες τις ενσαρκώσεις μας;
A: Ναι.

Ε: Εάν είναι έτσι, μήπως αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επιστρέφουμε σε ενσάρκωση επανακαθίσταται  (ασυνείδητα, φυσικά) η σχέση μας με τον ίδιο φύλακα άγγελο;
Α: Ναι.

Ε: Στη σελίδα 32-33 του βιβλίου «Ράτζα Γιόγκα ή Αποκρυφισμός» της Έλενα Π. Μπλαβάτσκυ, αναφέρονται τέσσερις τύποι της Εσωτερικής Γνώσης ή Επιστήμης:
  1. Η Yajna-Vidya, «η γνώση των απόκρυφων δυνάμεων που αφυπνίζονται στη Φύση με την τέλεση ορισμένων θρησκευτικών τελετών και ιεροτελεστιών».
  2. Η Maha-vidya, η «μεγάλη γνώση, «η μαγική γνώση των Καβαλιστών και της λατρείας της Τάντρα που, συχνά, καταλήγει σε μαγεία του χειρότερου είδους».
  3. Η Guhya-Vidya, « η γνώση των μυστικών εξουσιών που κατοικούν στον ήχο (Αιθέρα)... μια μαγική παράσταση που βασίζεται στη Γνώση των δυνάμεων της Φύσης και στις αντιστοιχίες τους».
  4. Η Atma -Vidya, ένας όρος που μεταφράζεται απλά ως «γνώση της ψυχής». «Αυτή είναι η αληθινή σοφία της Ανατολής, η οποία, όμως, σημαίνει πολύ περισσότερα».
Αυτό το τελευταίο είναι το μόνο είδος του Αποκρυφισμού για το οποίο οφείλει να αγωνιστεί κάθε θεοσοφιστής που ελκύεται από το «Φως της Ατραπού» και ο οποίος είναι αρκετά σοφός και ανιδιοτελής να αγωνιστεί γι’ αυτό.
Αναρωτιέμαι αν ο Διαλογισμός Διαβίβασης αποτελεί πρακτική της Atma -Vidya;
A: Ναι.

Ε: Καταλαβαίνω ότι ο όρος γιόγκα σημαίνει ένωση. Θα μπορούσε ο διαλογισμός να χαρακτηριστεί ως ένα είδος γιόγκα το οποίο, σε αντίθεση με Χάθα Γιόγκα που φέρνει σε ένωση το υλικό σώμα με το αιθερικό διπλό, επιφέρει την ένωση της προσωπικότητας με την ψυχή;
A: Ναι.


Διαβάστε το άρθρο του Δασκάλου από το ίδιο τεύχος  | Άλλες ερωταπαντήσεις με τον Μπέντζαμιν Κρεμ

* * *